Konsultant w Contact Center






Twój zakres obowiązków:
- Telefoniczna obsługa i wsparcie Klienta Doradztwo w zakresie dodatkowych produktów i usług
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów zgodnie z przyjętymi standardami Realizacja indywidualnych celów jakościowych i sprzedażowych
- Obsługa pisemnych i mailowych dyspozycji Klienta
Nasze wymagania:
- Lubisz rozmawiać z ludźmi, a pomoc w rozwiązywaniu problemów to dla Ciebie przyjemność
- Swobodnie budujesz relacje z Klientami i trafnie identyfikujesz ich potrzeby
- Lubisz wyzwania i dążysz do osiągania założonych celów
- Jesteś entuzjastą o pogodnym usposobieniu
- Praca zmianowa i w weekendy to dla Ciebie wyzwanie, a nie przeszkoda
- Posiadasz wykształcenie min. średnie
To oferujemy:
- Umowę o pracę lub zlecenie (do wyboru)
- Wynagrodzenie (podstawa+ premia): 22-25 zł brutto/h
- Elastyczne godziny pracy
- Dofinansowanie do karty sportowej
- Opiekę medyczną LUXMED i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platformy językowej
- Biuro w centrum Warszawy ( wszędzie blisko)
- Możliwość pracy zdalnej po osiągnięciu pełnej samodzielności
Benefity





